Paznokcie :: Catrice 540 Am I Blue or Green & Essence 71 Wanna Kiss


Próbowałam dzisiaj pomalować paznokcie moim nowym lakierem Catrice w ślicznym wakacyjnym kolorze 540 Am I Blue or Green? Nie zraziła mnie informacja na opakowaniu, że należy nałożyć dwie warstwy, bo tak jest z wieloma lakierami.

Jedna warstwa lakieru faktycznie wyglądała okropnie – smugi, prześwity. Odczekałam aż wyschnie i przystąpiłam do nakładania drugiej warstwy. Znowu to samo! Dopiero trzecia warstwa kryje, niestety powierzchnia paznokcia robi się nierówna i wygląda wyjątkowo nieestetycznie. Mam słabe paznokcie o niezbyt równej powierzchni, a ten lakier wszystko podkreślił. Jak dotąd to pierwszy spośród moich dwunastu lakierów Catrice, który zrobił mi taką nieprzyjemną niespodziankę, mam nadzieję, że ostatni...




Sięgnęłam więc po inny, jeszcze nie próbowany lakier – Essence w kolorze 71 Wanna Kiss. Śliczny, chłodny pastelowy róż. Nakłada się bez problemu, dobrze kryje, ale lepiej nałożyć dwie warstwy. Żadnych zacieków, prześwitów, smug. Za tę cenę naprawdę super.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój kometarz :)