Makijaż :: Essence, Blossoms etc... Lipgloss, 01 Flowerkissed & 02 Naive

Z limitowanej edycji Essence o wdzięcznej nazwie Blossoms etc... nie udało mi się upolować pudru (ponoć trafił do sklepów w jakiś żałosnych ilościach). Niestety róż w płynie, na który również miałam ochotę w ogóle w Polsce nie jest dostępny. Lakiery jakoś niespecjalnie mi pasowały, dla pocieszenia kupiłam więc dwa błyszczyki (nigdy dość!) z limitowanki: 01 Flowerkissed i 02 Naive. Śliczne opakowania, smak przyjemny, kleistość w normie, ale żadna rewelacja. Nadal kocham moje Stay With Me.







:: Essence, Blossoms etc... Lipgloss, 01 Flowerkissed ::

01 Flowerkissed to śliczny mleczny róż, bez drobinek. Bardzo twarzowy, ale nic unikalnego. Ładny przeciętny błyszczyk.


Essence, Blossoms etc... Lipgloss, 01 Flowerkissed


:: Essence, Blossoms etc... Lipgloss, 02 Naive ::

Odcień 02 Naive to dosłownie kolor mleczny bardzo bardzo jasny róż. Trzeba uważać, żeby nie nałożyć go za dużo, bo wtedy murowany efekt braku ust... 


Essence, Blossoms etc... Lipgloss, 02 Naive




2 komentarze:

  1. Czytając tytuł pomyślałam: "u Atqi znowu błyszczyki! Ale przecież błyszczyków nigdy dość :D"

    Dwójeczka fajna, lubię takie mleczne kolorki na ustach. Teraz mam swoje ulubione Stay wit me i jak na razie zostaję tylko z nimi, nic nie dokupuję :D

    (u mnie Blossom tylko w jednej Naturze... porażka. Również tylko lakiery i perfumy...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem tą limitką zawiedziona... Nie znalazłam w niej dla siebie kompletnie nic. Na początku chociaż cienie chciałam, ale kolory jakieś nie takie, więc postanowiłam, że nie wezmę nic.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)