Makijaż :: Nie taki kolor straszny! (Miss Sporty 053 Watch Out!)


Skusiłam się dzisiaj na jeszcze jedną pomadkę Miss Sporty i to w kolorze, który wydawał mi się dotąd bardzo jaskrawy – 053 Watch Out!. Trafiłam akurat w Rossmannie na promocję (6,99 zł zamiast 8,99) więc pomyślałam, że najwyżej będzie służyła do dodawania koloru bardziej stonowanym pomadkom. Zdecydowanie jednak zasługuje na partię solową. Jest piękna!

Idealnie pasuje też do mojego wcześniejszego wpisu o kolorach na wiosnę. Jest bardziej pomarańczowa od wszystkich tam opisanych, bardziej odważna. Niesamowicie ożywia twarz, pachnie i smakuje arbuzem, jest kremowa, nawilża, nie ma żadnych błyszczących drobinek (podobnie jak trzy pomadki wspomniane przeze mnie w wyżej wymienionym poście). Przyjemnie nawilża usta. Naprawdę, nie taki kolor straszny!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój kometarz :)