Pielęgnacja :: Organique balsam do ciała grecki
(Organique Body Balm)

Mam suchą skórę ciała, szukam więc nieustannie balsamów, które w końcu sobie z nią poradzą. Ostatnio kupiłam na obłędnie pachnącym stoisku Organique balsam do ciała. Niech nie zwiedzie Was obco brzmiąca nazwa – Organique to polska firma z Obornik Śląskich. W jej ofercie znajdziemy masła do ciała, różnego rodzaju dodatki do kąpieli, a także kremy i maski. Wszystko z naturalnych składników.

Wybrałam balsam sprzedawany na wagę o zapachu greckim (nie mam pojęcia jak go opisać...). Jeśli dobrze pamiętam 100 g kosztowało 26 zł. Trzeba jeszcze dopłacić złotówkę za apteczne pudełko, do którego sprzedawczyni starannie upycha masełko. Po kolejną porcję wybiorę się z własnym opakowaniem – nie ze skąpstwa czy pobudek ekologicznych, ale po prostu dlatego, że źle się je odkręca i zakręca, szczególnie tłustymi rękami.

Sam balsam wygląda jak stężały smalec. Pachnie jednak tak ładnie i tak intensywnie, że skojarzenie smalcowe od razu mija. Pod wpływem ciepła palców zmienia się w olej i daje gładko rozsmarować na skórze. Ekspedientka polecała mi właśnie zawierające masło shea balsamy na wagę jako najbardziej treściwe i odpowiednie dla skóry suchej. Obawiałam się, że będą się kiepsko wchłaniać, ale wnikają w skórę błyskawicznie. Zapach utrzymuje się długo, trzeba więc wybrać taki, który nie będzie drażnił. Czy balsam dobrze nawilża i natłuszcza? Szczerze mówiąc mógłby lepiej, ale i tak jest to bardzo dobry kosmetyk i pewnie do niego wrócę (ale nieprędko, bo jest niezwykle wydajny...).





Podziel się!

Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z wyszukiwarki u góry strony lub zajrzyj do katalogu.

3 komentarze:

  1. Nie zostawia tłustej skóry? Ja jestem anty do wszelkich balsamów właśnie z powodu pozostającej tłustości i lepkości. Teraz smaruję się masłem limonkowym BeBeauty z Biedronki i jestem mega zadowolona - nawilża, pięknie pachnie (mogę spokojnie porównać do TBS) i szybko się wchłania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Atqo, piszę tutaj, bo do mojego bloga mogłabyś szybko nie zajrzeć - otóż na all są jeszcze waniliowe balsamy TBS do ust! zrób zapas jeśli go tak bardzo lubisz :-) ja sama zastanawiam się nad kupnem drugiej puszki, bo faktycznie jest świetny! przepraszam za oftopka :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Idalia
    U mnie nie zostawia, naprawdę dobrze się wchłania. Chyba się wybiorę do Biedronki (nigdy nie byłam hehe), bo kuszące do masło limonkowe...

    @ The Wonderful Pinkness
    Dziękuję Ci bardzo! Nawet mi nie przyszło do głowy, żeby patrzeć na Allegro!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)