Makijaż :: Celiowo (2 w 1 Nawilżająca pomadka-błyszczyk, konturówka do ust, lakier do paznokci Floris)

Dzisiaj przystąpiłam do próbowania moich Celiowych prezentów. W ogóle bardzo się cieszę, że marka Celia cały czas jest obecna na rynku (dzięki Dax Cosmetics), bo – pewnie jak wiele Polek – mam do niej ogromny sentyment – wasze mamy na pewno miały w swojej kosmetycznej kolekcji pomadkę z charakterystycznym logo czy tusz do rzęs w kamieniu. Swoją drogą bardzo podoba mi się hasło widniejące na stronie Celii: "Pokolenia pięknych Polek".


:: Celia, 2 w 1 Nawilżająca pomadka-błyszczyk, odcień 503 ::

Na opakowaniu producent informuje, że ma: "Półtransparentny kolor, Delikatne błyszczące drobinki, Właściwości nawilżające, Apetyczny winogronowy zapach". Prawda? Prawda!

Pomadka-błyszczyk jest faktycznie półtransparantna, nadaje nieco koloru, ale przede wszystkim połysk. Zawiera drobinki, ale są one wyjątkowo dyskretne. Efekt naturalny i szlachetny, zdecydowanie bardziej mi się podoba niż Pomadka-błyszczyk Bell Glam & Sexy (odcień 44). Zdecydowanie nawilża (na stronie producenta wyczytać można, że "Posiada lekką formułę wzbogaconą o składniki nawilżające i witaminy E i C."). Pachnie i smakuje świetnie. Kolor trafiony idealnie, nie za różowy, nie za beżowy - wygląda super naturalnie. Bardzo się zaprzyjaźnimy.

Chętnie sprawiłabym sobie też inne odcienie, tylko gdzie je kupić? Kolorów jest szesnaście (nowe odcienie to numery 509-516). Na stronie Celii cały czas napisane jest jednak, że odcieni jest osiem, a pod tekstem jest ilustracja pokazująca odcienie od 501 do 516, czyli szesnaście...





:: Celia, Konturówka do ust Esencja Kobiecości w odcieniu 02 ::

Naturalny kolor idealnie zgrany z Pomadką-błyszczykiem. Myślę, że będzie dobrze współpracował z innymi neutralnymi  pomadkami. Kredka jest odpowiedniej twardości, łatwo narysować nią precyzyjną linię. Oprawka ładnie pachnie drewnem.




:: Celia, Lakier do paznokci Floris w odcieniu French 24 ::

Gdybym wiedziała, że dostanę ten lakier, nie kupiłabym lakieru Catrice Princess & Ballerina z limitowanki Urban Baroque. Kolor jest niemal identyczny – Catrice ma co prawda drobinki, ale w ogóle nie widać ich na paznokciach. Maluje się łatwo, nie robią się smugi i zacieki. Wydaje mi się, że dość długo schnie (dwie warstwy), ale muszę przyznać, że jestem niecierpliwa. Efekt to naturalnie wyglądające, lśniące paznokcie. Trwałości pewnie nie uda mi się ocenić, bo lubię zmieniać lakiery.






6 komentarzy:

  1. Na stronie internetowej Celii masz przedział "Gdzie KUPIĆ" http://celia.pl/dystrybucja wybierasz lokalizacje i już wiesz gdzie kupić ;)Ja ostatnio zaszalałam i kupiłam dużo rewelacyjnych produktów, cienie, róże, tusze i pomadki z kolekcji NUDE i nie tylko, byłam i nadal jestem w szoku że za tak małe pieniądze można mieć tak dobry produkt!!! Jeśli nie ma oficjalnie w Twoim mieście punktu sprzedaży to szukaj po małych drogeriach tam też można częściej dostać produkty tej marki. Pozdrawiam, zapraszam do siebie na candy, zapisy do 30.06 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, to stary post, wtedy jeszcze nie było tych informacji. Nadal jednak nie jest łatwo je zdobyć, pisałam z resztą o tym jakiś czas temu, a nawet korespondowałam z DAX, bo najlepszym rozwiązaniem były przecież sklep internetowy :)

      Usuń
    2. Ja Celie poznałam w zeszłym roku ;) teraz na jej punkcie świruje ;p W Poznaniu maja taki punk Społem w którym mają chyba wszystkie ich kosmetyki, aż sama byłam w szoku ... wszędzie szukałam tą serię Nude ;) i znalazłam właśnie tam, i chyba mają wszystkie kolekcje, wypróbowałam też tusz w kamieniu i w tubce! Tusz w tubce jest rewelacyjny! Jeśli nie próbowałaś to serdecznie polecam, cena 3,50 ;)

      Usuń
    3. Ach, jeśli uda mi się gdzieś upolować Celię to obkupię się za wszystkie czasy :D :D :D

      Usuń
    4. Koniecznie ;) jeszcze lakierów tylko nie miałam ale to kwestia czasu ;p teraz używam lakierów PAESE i jestem bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  2. też uwielbiam Celię, mam 2 pomadki- błyszczyki ale planuje kupić więcej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)