Paznokcie :: Wiosennie – Bell Glam Wear Glossy Colour 403

Dzisiaj na paznokciach bardzo wiosennie: Bell Glam Wear w kolorze numer 403. W rzeczywistości kolor jest trochę bardziej jaskrawy niż na zdjęciu, na którym wyszedł dość pastelowo. Nigdy wcześniej nie miałam lakieru firmy Bell, ten kupiłam na próbę, bo po prostu wołał do mnie z bellowej szafy "kup mnie! kup" (no i jak tu odmówić jak coś tak uroczo woła?).

Lakier jest naprawdę świetny. Dobre krycie daje już jedna warstwa, lubię jednak nakładać dwie plus Insta-Dri Sally Hansen, z którym trzeba uważać, bo niestety często kurczy lakier). Nawet bez top coatu lakier pięknie błyszczy, kolor jest równy, wyrazisty i bez drobinek. Ładnie komponuje się z moją bardzo jasną skórą, ale myślę, że do opalonej wyglądałby fantastycznie (na sobie tego raczej nie zobaczę, bo się nie opalam...). Buteleczka jest śliczna, pędzelek dość gruby, ale lakier nakłada się nim bardzo dobrze. Przystępna cena – ok. 9 zł. Jeśli chodzi o trwałość, to chyba nie mogę się w ogóle wypowiadać, bo po pierwsze lubię zmieniać kolory, a po drugie mam słabe i łamliwe paznokcie, więc pod każdy lakier używam jakiejś odżywki-bazy i jak dotąd wszystkie skracają żywotność lakieru.






3 komentarze:

  1. śliczny odcień, prawdziwie wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm kusisz... Kolor przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. w serii GW rzadko który lakier to bubel, ja je serdecznie polecam :) sama mam około 15 chyba już :D

    przyjemny blog, subskrybuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)