Zapachy :: The Body Shop, Love etc...

Robi się coraz cieplej, mój nos zwraca się więc ku zapachom lżejszym i optymistycznym. Dzisiaj sięgnęłam po wodę perfumowaną Love etc... The Body Shop. Używałam go często zeszłego lata. Najpierw dostałam w sklepie próbkę i po jednym dniu noszenia tego zapachu wiedziałam, że wrócę po pełnowymiarowe opakowanie.



The Body Shop, Love etc...



To piękny ciepły zapach idealnie komponujący się z lekko rozgrzaną skórą i delikatnym wiosennym wiatrem. Faktycznie kojarzy się z miłością, zakochaniem, stanem lekko euforycznym. Ładnie rozwija się na skórze – pierwsza nuta jest owocowo-kwiatowa (gruszka, neroli, bergamotka), po niej wyczuć można kwiaty – jaśmin, heliotrop, konwalia (nie przeszkadza mi tu jaśmin, który zazwyczaj drażni mnie w perfumach), a baza to ciepła wibrująca wanilia bez cienia sztuczności, spleciona z drzewem sandałowym i piżmem. Bardzo trwały, zostawia delikatny "warkocz". Chyba nie tylko mnie się podoba, bo usłyszałam parę komplementów. Nie narzuca się, pasuje zarówno do dżinsów jak i eleganckiej sukienki. Jak można dowiedzieć się ze strony The Body Shop (szkoda, że nie ma polskiej!), alkohol zawarty w wodzie toaletowej i perfumowanej wyprodukowano z trzciny cukrowej z organicznych upraw w Ekwadorze.

Flakonik jest dość prosty, ale śliczny, bardzo podoba mi się nakrętka z logo producenta. W linii, oprócz wody perfumowanej i toaletowej, dostępny jest też żel pod prysznic, emulsja do ciała, masło do ciała i perfumy w kremie. Flakonik wody perfumowanej 50 ml w zeszłym roku kosztował ok. 100 zł.

Nuta głowy: gruszka, neroli, bergamotka
Nuta serca: jaśmin, heliotrop, konwalia
Baza: wanilia, drzewo sandałowe, piżmo



The Body Shop, Love Etc..., EDP
2009
twórca: ?





Skład: ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, DENATONIUM BENZOATE, GERANIOL , CITRAL.


– kosmetyku nie ma już w ofercie marki
Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z WYSZUKIWARKI u góry strony lub zajrzyj do KATALOGU.
Bez względu na to, jak dany kosmetyk do mnie trafił, opisuję wrażenia z jego stosowania całkowicie szczerze. Pamiętajcie, że siłą rzeczy są to opinie osobiste, więc subiektywne. Nie mogę zagwarantować, że dany kosmetyk sprawdzi się u kogoś innego. Produkty, które przysłano mi do wypróbowania, oznaczam symbolem ★.

3 komentarze:

  1. o. lubię Twój nosek, więc przetestuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłam sie ostatnio na zakup. Zapach bardzo delikatny i dziewczęcy,ale na moim ciele nie utrzymuje sie zbyt długo. Ogólnie na plus.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)