Paznokcie :: Sensique, Exotic Flower, 244

Dzisiaj śliczny pomarańczowy lakier. Był już pomarańczowy? No był, ale zupełnie inny. Ten jest ciemniejszy, bardziej jaskrawy i naprawdę rzuca się w oczy. Pochodzi z kolekcji Exotic Flower marki Senisque, nie ma imienia, tylko numer: 244 (jeśli ktoś chciałby mi dać pracę przy nadawaniu nazw lakierom, jestem otwarta na propozycje; ten nazwałabym "Niańczę pomarańczę").

Nadspodziewanie dobrze kryje, jest mocno napigmentowany, mimo to nałożyłam dwie warstwy. Jest dość gęsty i muszę przyznać, że wolę lżejszą konsystencję lakierów, taką jak na przykład My Secret. W buteleczce widać maleńkie drobinki, na paznokciach lakier daje jednak jednolite kremowe wykończenie. Kosztuje tylko 5,49 za 7 ml. To w sumie pojemność mniejsza niż większości lakierów, ale to przecież kolor sezonowy, a nie codzienny niezbędnik. Podoba mi się!


Sensique, Exotic Flower, 244




2 komentarze:

  1. piękna, nasycona pomarańczka :)

    zapraszam do mnie na www.lidzia007.blogspot.com
    dodaje do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)