Pielęgnacja :: Synesis, Peeling Solny Piękne Dłonie

Oprócz znakomitej Glinki Marokańskiej od firmy Synesis otrzymałam* również do przetestowania ślicznie zapakowany i opatrzony ulotką Peeling Solny Piękne Dłonie z 6 aktywnymi składnikami.

Producent obiecuje, że po użyciu peelingu dłonie będą gładkie i odżywione, a efekt ma się utrzymać nawet do kilku dni. Peeling zawiera tłuszcze, witaminę E, która pomaga utrzymać odpowiedni poziom wilgotności skóry, witaminę C, która wspomaga produkcję naturalnego kolagenu oraz bogatą w minerały sól. Peeling nie jest testowany na zwierzętach, nie zawiera żadnych konserwantów ani barwników.


Synesis, Peeling Solny Piękne Dłonie



Peeling zamknięty jest w zgrabnej butelce o pojemności 100 ml. Przed użyciem trzeba solidnie wymieszać obie fazy – nie wystarczy potrząsnąć jak płynu demakijażu, potrzeba tu nieco siły i determinacji. Wymieszany peeling ma postać gęstego olejku z zatopionymi w nim ziarenkami soli. Na wykonanie peelingu całych dłoni wystarczy niewielka ilość produktu, dzięki czemu jest wydajny. Sam zabieg jest bardzo przyjemny, można wymasować sprawnie całe dłonie, bo oleistość kosmetyku daje dobry poślizg. Peeling nie jest za ostry, złuszcza bardzo skutecznie, ale nie zedrze skóry. Po spłukaniu peelingu na dłoniach zostaje warstwa olejku, który można delikatnie wytrzeć albo poświęcić chwilę na wmasowanie go w skórę. Polecam też peeling wykonać wieczorem, następnie posmarować dłonie grubą warstwą mocno nawilżającego i odżywczego kremu i nałożyć bawełniane rękawiczki.

Po zastosowaniu peelingu zauważyłam wyraźną poprawę jędrności skóry - jest jakby bardziej zwarta i napięta. W dotyku jest wyraźnie gładsza i faktycznie stan ten trwa już parę dni. Ponieważ jednak moja skóra dłoni przed użyciem peelingu była w kondycji w miarę dobrej i efekt jest bardziej "namacalny" (mega gładkość) niż widoczny, działanie pokażę na wypożyczonych do tego celu dłoniach, mocno przesuszonych i szorstkich. Efekt spektakularny: skóra jedwabiście gładka, miła w dotyku, wypolerowana.

Świetny produkt, polecam!



Wypożyczone dłonie przed i po


Skład: SODIUM CHLORIDE, GLYCINE, SOYA, GRAPESEED OIL, MACADAMIA OIL, ISOPROPYL PALMITATE, ASCORBYL PALMITATE, TOCOPHERYL ACETATE, CANNABIS SATIVA SEED OIL


Produkty Synesis dostępne są on-line: synesis.pl oraz w butiku Synesis przy ulicy Wiktorskiej 65 w Warszawie (60 metrów od stacji metra Racławicka).

*Produkt otrzymałam od marki Synesis, fakt ten nie ma jednak wpływu na moją ocenę.




8 komentarzy:

  1. jest wprost fenomenalny - sama o nim dzisiaj pisałam:) a po peelingu do dłoni czaję sie na peeling do skórek przy paznokciach z Avonu (nigdy o takim nei słyszałam i stad ciekawość)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym peelingu... A takiego do specjalnie do skórek nigdy nie miałam - ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, chętnie bym przetestowała parę ich produktów do twarzy, ale na stronie nie widzę składów..

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej nie potrzebuję, sama sobie robię piling z cukru i oliwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusicie tym peelingiem, oj kusicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także dostałam ten peeling :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy...

    Ja robię sobie peeling z curku oraz oliwki bambino - efekt rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiamy takie krótkie składy <3 nigdy nie używałam peelingów do dłoni, może czas zacząć?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)