Pielęgnacja :: Body Expert!v SPA – masła do ciała z Biedronki

Jakiś czas temu kupiłam zachwalane przez wiele osób masła do ciała Body Expert!v SPA produkowane dla sieci Biedronka – lemon i mango. Nie były drogie (7,99 zł), ale ich nie polubiłam i nie kupię ponownie. Dlaczego?



BeBeauty, Body Expert!v SPA, Masło do ciała z olejkiem z pestek winogron, Lemon



Masło ma bardzo sztywną konsystencję, naprawdę masłową, można je dosłownie dzielić na kawałki, ale łatwo się rozprowadza. Jest dla mnie trochę za suche, nie odczuwam nawilżenia ani natłuszczenia skóry, chociaż jest teraz w na tyle dobrej kondycji, że naprawdę niewiele jej potrzeba do szczęścia. Nawet lekki oliwkowy balsam Isana nawilża moją skórę lepiej.

Rzecz, która mnie zaskoczyła najbardziej w tym produkcie, to niezwykle niska wydajność. Opakowanie 200 ml starczyło mi na tydzień stosowania dwa razy dziennie. Gdybym miała używać go cały miesiąc to wcale nie wyszłoby taniej od drogeryjnych produktów.

Masło ma męczący chemiczny zapach, który na szczęście szybko ulatnia się na skórze. Nie podoba mi się też ilość zawartych w nich konserwantów.

Opakowanie bardzo przypomina opakowania maseł z The Body Shop – podobne rozmiary, proporcje. Słoik jest poręczny, łatwo się odkręca i zakręca.

Skład: AQUA, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, THEOBROMA CACO SEED BUTTER, GLYCINE SOJA OIL, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, GLYCERYL STEARATE, PENTAERYTHRITYL, DISTEARATE, VITIS VINIFERA SEED OIL, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, SODIUM POLYACRYLATE, PARFUM, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, TOCOPHEROL, METHYLPARABEN, CITRIC ACID, XATNHAN GUM, ETHYLPARABEN, LIMONENE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, PROPYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, BUTYLPARABEN, CITRAL, CARAMEL, C1 47005.



BeBeauty, Body Expert!v SPA, Masło do ciała z połyskującymi drobinkami, Mango



Masło o zapachu mango ma konsystencję identyczną jak cytrynowe. Zawiera złote drobinki, które na szczęście nie wyglądają na skórze tandetnie. Masło ma prawie dwa razy dłuższy skład niż masło cytrynowe (ciekawe czemu), nie różni się jednak właściwościami. Podobnie jak lemon nie nawilża wystarczająco. Przeszkadza mi też jego sztuczny chemiczny zapach.

Skład: AQUA, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, THEOBROMA CACO SEED BUTTER, GLYCINE SOJA OIL, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, GLYCERYL STEARATE, PENTAERYTHRITYL, DISTEARATE, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, SODIUM POLYACRYLATE, MICA, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, PARFUM, C1 77891, TOCOPHEROL, METHYLPARABEN, CITRIC ACID, XANTHAN GUM, LIMONENE, CALCIUM ALUMINIUM BOROSILICATE, ETHYLPARABEN, LINALOOL, BUTYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, CITRONELLOL, CARAMEL, C1 15985, HEXYL CINANAMAL, SILICA, GERANIOL, TIN OXIDE, BUTHYLPARABEN, METHYLPROPIONAL, BENZYL SALICYLATE, BENZYL ALCOHOL.





BeBeauty Body Expert!v SPA  Masło do ciała z połyskującymi drobinkami, Mango



UPDATE z przyszłości: kosmetyki nie są już dostępne w ofercie marki.


Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z WYSZUKIWARKI u góry strony lub zajrzyj do KATALOGU.
Bez względu na to, jak dany kosmetyk do mnie trafił, opisuję wrażenia z jego stosowania całkowicie szczerze. Pamiętajcie, że siłą rzeczy są to opinie osobiste, więc subiektywne. Nie mogę zagwarantować, że dany kosmetyk sprawdzi się u kogoś innego. Produkty, które przysłano mi do wypróbowania, oznaczam symbolem ★.

15 komentarzy:

  1. zdziwiła mnie wydajność masła u Ciebie. Ja kupiłam je 28 maja a mam jeszcze duuużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele razy te masła kusiły mnie na półce w biedronce, ale ani razu się nie skusiłam ... i bardzo dobrze, bo bym sobie pluła w brodę, szczególnie, że ostatnio nie mam szczęścia do balsamów do ciała ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że te masła nie należą do hitów z biedronki. Cóż, nie ma na to reguły

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te masła (obecznie uzywam lemona) i tak samo zszokowała mnie wydajność - mango starczyło na 13dni tylko dla tego, że nogi posmarowałam nim 3 może 4 razy a tak to używałam balsamu brązującego Lirene. Wersja cytrynowa wydaje mi się ciut lepsza jednak już do nich nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbowałabym tego o zapachu mango. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie używałam żadnych kosmetyków z Biedronki, ale podobno mają fajne żele :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie się sprawdziło masło o zapachu mango. Używam od kilku dni na łydki i naprawdę je fajnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę spróbować na własnej skórze:D

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, pierwszy raz spotkałam się z nieprzychylną opinią na temat tych maseł. Jak na razie wszyscy je uwielbiali. Chyba muszę sama spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba spróbuję tego. Po twojej opinii i komentarzach- może rzeczywiście będzie ok. Zapach mango..ahhh! Finezja!

    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  11. @ lidzia007
    Używałam masła cytrynowego dwa razy dziennie i skończyło się błyskawicznie.

    @ jamapi
    Ja sobie nie pluję :-) raczej bardziej bym się wkurzała gdyby okazało się, że istnieje super hiper kosmetyk, w dodatku w bardzo przyjaznej cenie a jeszcze go nie sprawdziłam.

    @ Zusska
    No mnie jakoś nie podeszły niestety.

    @ SexiChic
    Zdarzały mi się różne niewydajne kosmetyki, ale te masła to rekordziści :-D

    @ Sonnaille
    Polecam mango z The Body Shop, mam nadzieję, że nadal produkują - to naprawdę mango, biedronkowe ma zapach, hmmm, biedronkowego mango :-)

    @ Axolen
    Dopiero niedawno zajrzałam do Biedronki właśnie po kosmetyki. Kupiłam też żel micelarny, ale jakoś średnio mi leży. Nie będę tam kupować, bo nie można płacić karę :-/

    @ opos-w-wannie
    No to fajnie, widocznie dla Twojej skóry jest ok :-)

    @ Ewalucja
    Spróbuj, to jedyny sposób, żeby mieć własną opinię :-D

    @ FasOla669
    Kiedyś musi być pierwszy raz :-)

    @ Hoopy Style
    Ale ja właśnie NIE polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kilka razy podchodziłam do tego masla, ale w końcu dałam spokój. może w kolejnej chwili słabości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @ adrianna
    Nie polecam, skuś się na coś innego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, proszę powiedzieć gdzie w krakowie mogę je dołapać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia, od tego postu minął już ponad rok i przez ten czas nie interesowałam się biedronkowymi kosmetykami. Nie mam pojęcia gdzie i czy w ogóle te masła są jeszcze do kupienia :(

      Usuń

Dziękuję za Twój kometarz :)