Pielęgnacja :: Royale Bouquet Balyis & Harding England

Emulsję do rąk o zapachu peonii Balyis & Harding England z serii Royale Bouquet zobaczyłam w najnowszym numerze In Style. Urocza, trochę kiczowata półlitrowa butla z pompką po prostu mnie urzekła. Stoi teraz na moim biurku i przypomina o częstym smarowaniu rąk.

Krem błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając tłustej powłoki, dzięki czemu po posmarowaniu rąk można od razu wrócić do swoich zajęć nie martwiąc się, że wszystko się wytłuści. Bardzo dobrze nawilża skórę i nadaje jej śliczny zapach peonii. Cudo na lato!




Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z WYSZUKIWARKI u góry strony lub zajrzyj do KATALOGU.
Bez względu na to, jak dany kosmetyk do mnie trafił, opisuję wrażenia z jego stosowania całkowicie szczerze. Pamiętajcie, że siłą rzeczy są to opinie osobiste, więc subiektywne. Nie mogę zagwarantować, że dany kosmetyk sprawdzi się u kogoś innego. Produkty, które przysłano mi do wypróbowania, oznaczam symbolem ★.

24 komentarze:

  1. - Lubię jako ultimate-cosmetics i napisałam w zakładce Dyskusja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warunki spełnione :)
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam i napisałam :) - Marta M

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię, napisałam :) Zresztą, jak można nie lubić?! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam i napisałam ;)
    lubię to jako Joanna Borkowska ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje: nataliachojnacka98@o2.pl
    e-mail: nataliachojnacka98@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. @ natuuuska
    To konkurs na FB. Jak napisałam w poście, w losowaniu może wziąć udział każda osoba, która polubi profil bloga Atqa Beauty na Facebooku i w zakładce 'Dyskusje', w wątku "Peoniowe rozdanie" napisze, zapach jakiego kwiatu lub rośliny lubi najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. polubiłam na FB, napisałam ;)
    obserwuję jako martazet21
    martazet21@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje jako kate :)
    e-mail: kate7@buziaczek.pl

    niestety nie posiadam Facebooka :((

    pozdrawiam i zapraszam również do mnie na ROZDANIE !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. polubiłam, napisałam :)
    mail na wszelki wypadek - adastrzyza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Materialistka
    makaron366@gmail.com
    notka: http://kosmetycznaodyseja.blogspot.com/2011/07/naprawde-szalejecie-d.html
    lubię na fb jako Izabela Ce.......
    napisałam ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię na facebooku jako Katarzyna G....
    Napisałam notkę w dyskusjach

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie na FB jako Kosmetyki Atiny
    zaraz napisze jaki lubie zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię jako Magdalena L. na FB i napisałam o zapachu w watku na FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię jako Anita R, napisałam o zapachu:)
    email: somenancy@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)