Makijaż :: The Body Shop Boho Beauty Eyeshadow Palette

Przetestowałam dzisiaj jedną z nowo kupionych palet cieni The Body Shop z przecenionej wiosennej kolekcji. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona.

Opakowanie Boho Beauty Eyeshadow Palette jest ładne, ma duże lusterko, które można rozłożyć całkiem na płasko. W środku znajduje się mały pędzelek, bardzo dobrej jakości.

Wszystkie cztery kolory cieni są teoretycznie matowe, teoretycznie, bo odcień New Nude ma bardzo delikatny shimmer, którego nie widać właściwie na skórze (swatche w poprzednim poście). Pigmentacja możne nie jest oszałamiająca, ale zupełnie wystarczająca. Cienie mają jedwabistą konsystencję, świetnie się rozcierają i w ogóle nie osypują. Kredka z zestawu w pierwszym momencie może wydawać się dość twarda, ale świetnie rysuje się nią kreskę, nie rozmazuje się, łatwo można też pomalować linię wodną.

Paletka kosztowała 65 zł, ale kupiłam ją na wyprzedaży za 29 zł.

Waga cieni: 4 x 2,2 g, kredki: 0,5 g.




– kosmetyku nie ma już w ofercie marki
Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z WYSZUKIWARKI u góry strony lub zajrzyj do KATALOGU.
Bez względu na to, jak dany kosmetyk do mnie trafił, opisuję wrażenia z jego stosowania całkowicie szczerze. Pamiętajcie, że siłą rzeczy są to opinie osobiste, więc subiektywne. Nie mogę zagwarantować, że dany kosmetyk sprawdzi się u kogoś innego. Produkty, które przysłano mi do wypróbowania, oznaczam symbolem ★.

4 komentarze:

  1. śliczny makijaż, lubię takie zestawienia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany make up :) Paletki wyglądają zachęcająco, ale mam już podobne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki bardzo ładne i do dziennych makijaży super!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne kolorki wlasnei takie lubie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)