Paznokcie :: Różany lakier numer 10 Wibo

Nie przepadam za lakierami perłowymi, wahałam się więc chwilę zanim do koszyka wrzuciłam lakier numer 10 z różanej kolekcji Wibo. Na szczęście okazał się nie być perłowy, ale raczej żelkowy i opalizujący jednocześnie. Prezentuje się prześlicznie - delikatny chłodny róż mieni się na złoto. Dyskretny, intrygujący i w dodatku pachnący różami.

Dwie warstwy wystarczyły, by całkiem nieźle pokryć paznokcie. Lakier rozprowadza się bardzo wygodnie, ma dobrą konsystencję i udany pędzelek. Trzyma się ładnie już drugi dzień. Kosztował 4,99 zł.






24 komentarze:

  1. moja babcia na taki kolor paznokcie maluje dla mnie babciny kolor ale bardzo ładny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne skojarzenie jak kobiecewariacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sam kolor na twoich paznokciach wygląda fajnie ale myślę że do moich nie bardzo by pasował

    -------------------
    kosmetozakupoholika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi jak najbardziej się podoba! kolor w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda delikatnie i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatny ;) aż za bardzo jak dla mnie,ale to kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. i nie zapominajmy, że pachnie różami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie przepadam za takimi perlowymi odcieniami :)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Buteleczka jest prześliczna! Kolor cudowny i uroczy, jedne z moich najulubieńszych!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutki :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę nie na temat bo już wcześniej pisałam, ale tagg dla Ciebie :)
    http://misz-maasz.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award-kilka-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny naturalny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście prześliczny! Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @ simply_a_woman
    :-)

    @ kobiecewariacje i Charmain
    Nie jest babciny moim zdaniem głównie z powodu wykończenia, które daje - szkliste, jelly. No i pięknie opalizuje na złoto :-)

    @ kosmetoZakupocholiczka
    Mam taki dziwny odcień skóry, że wiele kolorów mi pasuje :-)

    @ Beauty Wizaz i grzee
    :)

    @ Paramore
    Idealnie spisuje się, kiedy chce się koloru na paznokciach, ale mega dyskretnego.

    @ Red Lipstick
    Czasem nie mam ochoty na mocne kolory :-)

    @ sia
    Naprawdę pachnie i to dość długo!

    @ Karola
    :-)

    @ Ewela
    Nie lubię perłowych, ale jak już pisałam ten właściwie nie jest perłowy.

    @ Nestii, Ewalucja, Complicated3, Pearl, craving for beauty, Sunny
    :-) Na żywo jest ładniejszy niż na zdjęciu.

    @ Charmain
    Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że nie jest perłowy. Ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny odcień różu, szkoda, ze u mnie wykupili wszystko z różanej kolekcji...
    Atqo, otagowałam Cię :) http://idaalia.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. @ opos-w-wannie
    :-)

    @ Chochlik, Idalia, FasOla
    Dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. BArdzo fajny naturalny kolor. Nie zbyt go widać, a płytka wygląda zdrowo. ;)

    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    Dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)