Paznokcie :: Niebo czy morze?

Nie mogłam się zdecydować. Więc dlaczego nie dwa kolory na raz?

Oba lakiery pochodzą z letniej kolekcji lakierów Sensique. 252 SKY BLUE to dość jaskrawy błękit, 253 DEEP SEA jest równie wyrazisty, ale spokojniejszy. W obu lakierach można dostrzec maleńki shimmer, ale na paznokciach jest on zupełnie niewidoczny, wykończenie jest więc kremowe. Nakładają się łatwo, dzięki dobrej konsystencji lakieru i wygodnemu pędzelkowi, niemniej jednak, podobnie jak w przypadku lakieru w odcieniu SEA GREEN, lakier trzeba nakładać w miarę szybko, ponieważ szybko schnie i łatwo o smugi i zgrubienia.





Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z wyszukiwarki u góry strony lub zajrzyj do katalogu.

20 komentarzy:

  1. Sama nie wiem, który podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są bardzo ładne:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie bardziej przemawia kolor Deep sea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba bardzo ładne! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest u Ciebie St.Ives? No nie żartuj! Ja nie mogę go dostać już od paru miesięcy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ob są ładne, ale bardziej skłaniam się ku niebu ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba śliczne, gdybym musiała wybrać to niebo :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wakacyjne, ale chyba ładniejsze morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jaśniejszy, ale jeszcze nie miałam okazji go przetestować - czeka w kolejce, ale się cieszę, że mogę go u Ciebie zobaczyć :D
    Podobają mi się oba!

    OdpowiedzUsuń
  10. obydwa kolorki są bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa super, ale chyba wolę Deep Sea :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też się oba podobają, ale wybieram morze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie to wygląda =) Ale napoczątku Nie widziałam różnicy
    A przy okazji, zapraszam na moje rozdanie

    http://pantereczka.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. woooow, są świetne!!! bardzo podobne, ale jednak widać różnice, też nie wiedziałabym na który się zdecydować... ile kosztują?

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://wiktoriabeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. @ Idalia
    Też nie potrafię powiedzieć :-)

    @ kobiecewariacje i perfectlly
    Owszem :-)

    @ pierniczkowa, Ev, FasOla
    Deep Sea jest bardziej stonowany.

    @ Malinowy Kuferek
    Kupiłam jakiś miesiąc temu w Rossmannie.

    @ jamapi i Klaudia
    :-)

    @ Charmain
    Naprawdę nie wiem, który ładniejszy :-D

    @ innooka
    Wygląda bardzo efektownie!

    @ ninnette
    :-)

    @ kleopatre
    :-)

    @ Kass
    Też mi się podobają :-)

    @ panterka
    Na żywo różnią się bardziej, Sky jest dość jaskrawy.

    @ grzee
    :-)

    @ Wiktoria
    5,99 zł. Bierz oba! :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Otagowałam Cię :D

    http://lakierowo.blogspot.com/2011/08/tag-x-3-30-pytan-nigdy-nie-wychodze.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)