Paznokcie :: Nail Tek Hydration Therapy Color, Dose-A-Rosa


Próbuję ostatnio ratować moje łamiące się i rozdwajające paznokcie kuracją Nail Tekiem (Intensive Therapy II). Jakie będą efekty jeszcze nie wiem, liczę na cud. Trudno jest mi się odzwyczaić od kolorowych lakierów, sięgnęłam więc po lakier, który obiecuje wzmacniać działanie odżywki – Nail Tek Hydration Therapy Color w intensywnym odcieniu Dose-A-Rosa.

Według producenta "Nail Tek Hydration Therapy Color to profesjonalnej jakości, szybkoschnące, barwne lakiery do paznokci, które nie wysuszają płytki. Ich nowatorska formuła oparta została o czystą wodę i molekułę wodno-magnetyczną – Pentavitin®. Składniki te zapobiegają wysuszaniu paznokci oraz wzmacniają działanie nawilżające odżywek."

Lakier ma śliczną buteleczkę, mieszczącą aż 15 ml. Pędzelek jest długi, bardzo elastyczny i wygodny. Sam lakier rozprowadza się jak marzenie – ma idealną konsystencję, nie smuży, kryje świetnie już przy jednej warstwie, ale z przyzwyczajenia nakładam dwie. Trwałość jest standardowa, po dwóch dniach zaczynają ścierać się końcówki, ale lakier nie odpryskuje.

Dose-A-Rosa to głęboki intensywny róż o kremowym wykończeniu. Na próbę zestawiłam go z Circus Confetti Essence i efekt mi się spodobał.

Czy faktycznie wzmacnia działanie odżywki i zapobiega wysuszaniu płytki? Nie mam pojęcia, ale wierzę, że tak.


Nail Tek Hydration Therapy Color, Dose-A-Rosa


Koszt to 39 zł za 15 ml. Dostępne w perfumeriach Sephora i wybranych perfumeriach Douglas.


Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z wyszukiwarki u góry strony lub zajrzyj do katalogu.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt wyszedł z tymi pazurkami:) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych kosmetykowyzawrotglowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ^^
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, cudowny i jeszcze raz cudowny kolorek bazowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor piękny, no i zdecydowanie w połączeniu obu jest lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia, że nail tek ma lakiery kolorowe Kolorek śliczny, a circus confetti jest boskie, aż dziwię się sama sobie, że go jeszcze nie kupiłam. Odstrasza mnie myśl o zmywaniu tego cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż + Circus Confetti to fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. @ Luisaa
    :-)

    @ paulus6c
    :-)

    @ Sonnaille
    Zakochałam się w nim :-)

    @ unappreciated
    Kupując Circus Confetti byłam pewna, że będzie pasować :-)

    @ FasOla
    Ja też nie wiedziałam :-) Circus Confetti naprawdę jest cudne, oglądałam ten lakier na wielu blogach, ale w szafach Essence było tylko puste miejsce. W końcu mam! A jeśli chodzi o zmywanie brokatu to ponoć niezawodny jest sposób z folią aluminiową, ja natomiast używam patyczków kosmetycznych. Po prostu maczam patyczek w zmywaczy i toczę po paznokciu, żeby brokat się przyczepił. Na każdy paznokieć jeden patyczek, więc trzeba mieć zapas :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie roze, pokusilam sie jednak na czerwien Nail Teka, polaczenie rowniez bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)