Paznokcie :: Catrice 680 Khaki Perry

Jednym z nowych odcieni lakierów Catrice, na który się skusiłam jest 680 KHAKI PERRY!!!. Przyznaję, że spodziewałam się nieco innego koloru. Złotawe drobinki sprawiają, że w butelce wygląda na lekko oliwkowy, natomiast na paznokciach to raczej stal z zielonkawym odcieniem. Bardzo ciekawy kolor. 

Na palcu serdecznym dodatkowo warstwa złotego brokatowego top coatu Essence YOU'RE A GOLD MINE, który dodaje lakierowi cieplejszego odcienia i tłumi trochę jego perłowość (?).


Catrice, 680 Khaki Perry


!!! – kosmetyku nie ma już w ofercie marki
Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z WYSZUKIWARKI u góry strony lub zajrzyj do KATALOGU.
Bez względu na to, jak dany kosmetyk do mnie trafił, opisuję wrażenia z jego stosowania całkowicie szczerze. Pamiętajcie, że siłą rzeczy są to opinie osobiste, więc subiektywne. Nie mogę zagwarantować, że dany kosmetyk sprawdzi się u kogoś innego. Produkty, które przysłano mi do wypróbowania, oznaczam symbolem ?.
Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z WYSZUKIWARKI u góry strony lub zajrzyj do KATALOGU.
Bez względu na to, jak dany kosmetyk do mnie trafił, opisuję wrażenia z jego stosowania całkowicie szczerze. Pamiętajcie, że siłą rzeczy są to opinie osobiste, więc subiektywne. Nie mogę zagwarantować, że dany kosmetyk sprawdzi się u kogoś innego. Produkty, które przysłano mi do wypróbowania, oznaczam symbolem ★.

10 komentarzy:

  1. kolor po nałorzeniu brokatowego top coat'u podoba mi się bardziej... Ale ogólnie ciekawy kolor.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się naprawdę ładnie :)

    jedna warstwa wystarczająco pokrywa?

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też go uwielbiam z tym top coatem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kolorek, taki niepowtarzalny i niespotykany. :) Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ LongHairGirl
    Mnie w sumie też bardziej podoba się z dodatkiem.


    @ ಮಗ್ಡಾಲೀನಾ
    Nie, potrzeba dwóch warstw.


    @ Słomka
    Ładnie razem wyglądają :)


    @ zoila
    :)


    @ simply_a_woman
    :)


    @ Sonnaille
    Tak, naprawdę jest niespotykany, nie kojarzę, żeby jakaś inna firma miała coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek ale absolutnie nie kojarzy mi się z Khaki...

    OdpowiedzUsuń
  7. @ Ev
    Mnie też nie :) Bardzo się zdziwiłam, kiedy go użyłam, bo to stal z zielonkawymi nutami, ale wcale nie khaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę Twój blog powinien być zakazany ;)! Co nowy post, to już dopisuję coś do listy zakupów!! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)