Paznokcie :: Hean, Colour Obsession nr 495 i jego brat bliźniak

Parę dni temu dostałam przesyłkę od firmy Hean. Ucieszyłam się tym bardziej, że zawierała limonkowy lakier (nr 495), który oglądałam na zdjęciach producenta i strasznie mnie kusił. Ale kiedy wyjęłam ten lakier z koperty wydał mi się dziwnie znajomy...






Taddaaaam!!!! To dokładnie ten sam lakier co Sensique Strong & Trendy Nails w odcieniu 255 Drink With Lime. Kolor, konsystencja, właściwości identyczne. Zresztą lakiery Sensique produkuje właśnie Hean...




Co mogę powiedzieć o lakierze Hean? To samo co o Sensique. Czyli: dobrze się rozprowadza, ładnie kryje już przy pierwszej warstwie, daje właściwie jednolite kremowe wykończenie, chociaż w świetle można dopatrzeć się maleńkich złotawych drobinek. Cenowo oba lakiery wychodzą identycznie, Sensique kosztuje 5,99 zł za 8 ml, Hean 4,99 zł za 7 ml. Lakiery Hean kupicie w sklepie internetowym lub sklepach stacjonarnych (zobacz wykaz). 


* Lakier udostępnił mi producent, firma Hean, fakt ten jednak nie ma wpływu na moją ocenę produktu.




9 komentarzy:

  1. zauważyłam podobieństwo już jakiś czas temu, ale nie mogłam potwierdzić, bo nie miałam w rękach tego lakieru hean - teraz już mam pewność, że to ten sam specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @ a.
    To dokładnie ten sam lakier, nieźle się uśmiałam jak to zobaczyłam, bo heanowy jakoś bardziej jaskrawo wyglądał na zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak czułam tylko nie chciało mi się sprawdzić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe no proszę :)
    a zastanawiałam się, gdzie go kupić :) wybiorę się więc po sensique, bo dla mnie bardziej dostępny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. zielenie ciekawe, ja nie przepadam jednak za takimi kolorkami:) A Ty masz sporo takich z tego, co widzę :D

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam do testów ten limonkowy lakier i jestem zachywcona tym kolorem;)
    I rzeczywiscie sa identyczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)