Paznokcie :: Jedwabnym szlakiem z Sensique (Oriental Dream, 265 Sky Over Silk Road)

Kolejny lakier z serii Oriental Dream, po który sięgnęłam, to 265 Sky Over Silk Road. To dziwny odcień niebieskiego, na paznokciach mieniący się trochę jak benzyna – niebieski, turkusowy, jasnofioletowy. Wygląda bardzo intrygująco, chociaż zupełnie inaczej niż na zdjęciach promocyjnych. W rzeczywistości kojarzy mi się raczej lśniącym jedwabiem niż niebem nad jedwabnym szlakiem.

Sensique, Oriental Dream, 265 Sky Over Silk Road
Sensique, Oriental Dream, 265 Sky Over Silk Road
Sensique, Oriental Dream, 265 Sky Over Silk Road
Sensique, Oriental Dream, 265 Sky Over Silk Road
Sensique, Oriental Dream, 265 Sky Over Silk Road


A tak wygląda z Frosting Top Catrice (tak, próbuję teraz tego top coatu na każdym lakierze :-)) Na małym palcu próbowałam też Mystic Mermaid Essence.






16 komentarzy:

  1. Też go mam, chociaż ładniej wyglądał na zdjęciu promocyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @ ArcEnCiel
    No właśnie, spodziewałam się zupełnie innego koloru. Na zdjęciach promocyjnych wyglądał na metaliczny morski.


    @ zoila
    To kilka kolorów w jednym, niezły interes :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujący odcień, zastanawiałam się nad jego kupnem, jednak stwierdziłam, że na razie mam wystarczająco dużo takich lekko metalicznych ciemnych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów bardziej podoba mi się z topem! Muszę go kupić. Nie lubię perlaczków, a z takim topem wyglądają naprawdę o wiele lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) zmatowiony też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała seria zapowiada się fajnie.. Co widzę kolejne swatche to mi nowy zakup do listy wish dochodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, sama kupiłam ten lakier wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super lakier! piękny metaliczny kolorek:) mnie się bardzo podoba:):)


    pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się efekt, jaki daje z połączeniem Mystic Mermaid. Ja na ten lakier dałabym bezbarwny lakier nawierzchniowy typu gel look z essence.

    OdpowiedzUsuń
  10. @ Idalia
    No wcale się nie dziwię :)


    @ Ev
    Nigdy nie ma się wystarczająco dużo... :]


    @ Motylica
    Warto ten top kupić, naprawdę potrafi uszlachetnić lakier.


    @ simply_a_woman
    No to się zgadzamy :D


    @ Yasinisi
    No to się przygotuj na kolejne :D


    @ Karola
    Super :D


    @ Independent Woman
    :)


    @ o&k
    Mnie też się podoba, też pozdrawiam :D


    @ Sonnaille
    :)


    @ Mademoiselle Chaos
    "Syrenka" fajnie wygląda zarówno z matowym topem jak i błyszczącym. W ogóle to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)