Paznokcie :: Nie wszystko złoto?

Doliczyłam się czterech złotych lakierów w mojej kolekcji. I niby każdy złoty, a złoty to złoty, ale jednak się różnią...




1/ Essence, Colour & Go, 32 Gold Rush
Najjaśniejszy, najmniej kryjący. Ma najchłodniejszy odcień, wykończenie perłowe.

2/ Catrice, Ultimate nail Lacquer, 650 Goldfinger
Wygląda najbardziej autentycznie, wykończenie pomiędzy perłowym a metalicznym. Nie robi smug.

3/ Sensique, Oriental Dream LE, 258 Festival of Light
Najbardziej żółtawy, mocno metaliczny. Trzeba nakładać go ostrożnie, bo może zrobić smugi. Zobacz też w wersji zmatowionej.

4/ Wibo Lovely, Color Mania, 37
Najbardziej metaliczne złoto o nieco chłodniejszym odcieniu. Uwaga na smugi.

Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z wyszukiwarki u góry strony lub zajrzyj do katalogu.
Bądź na bieżąco!
::: Facebook | Twitter | Google+ | Instagram | Pinterest | Bloglovin' :::


21 komentarzy:

  1. Goldfinger wygląda najciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @ zoila
    Mnie też się najbardziej podoba w tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najładniejszy ten z Catrice, chociaż metaliczno-perłowe lakiery to nie moja bajka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Catrice faktycznie najlepiej wygląda. Ja porozglądam się za wersją z Lovely, jeśli nie znajdę pasującego mi złota z Viperowskiego Jumpy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. złoto złotu nierówne ;)
    jak dla mnie najładniejsze z Catrice

    OdpowiedzUsuń
  6. Goldfingera już chyba 3 razy w rękach trzymałam, ale zawsze odkładałam. Następnym razem chyba wreszcie zabiorę do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za lakierami w takich odcieniach...

    OdpowiedzUsuń
  8. ten z Catrice przypomina mi trochę złociaka od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Catrice podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne a najładniejszy ten z Essence

    OdpowiedzUsuń
  11. catrice jest moim faworytem!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Średnio podoba mi się taki kolor na paznokciach, może dlatego nie mam i nigdy nie miałam złotego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi chyba jak większości najbardziej podoba się efekt po Catrice! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  14. @ Ev
    Złota jest teraz mnóstwo, na pewno coś fajnego znajdziesz :)


    @ Hazel Eyed
    Też mi się Goldfinger Catrice najbardziej podoba. Bondowska nazwa to też trafiony pomysł :)


    @ hatsu-hinoiri
    A ja bez zastanowienia wrzuciłam do koszyka :)


    @ simply_a_woman i Kokosowa-Panna
    Złotka są świetną bazą na przykład pod pękający ciemny lakier :) No i genialnie wyglądają zmatowione.


    @ Paula
    O, na ten z Golden Rose nigdy nie trafiłam :)


    @ Malinowy Kuferek
    Mnie też :)


    @ Siouxie
    Essencowy jest najbardziej stonowany i najmniej żółty. Nie rzuca się w oczy tak jak pozostałe.


    @ guinessi
    Moim zdecydowanie też :)


    @ Idalia
    Mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @ Bella
    Faktycznie, Catrice zyskał największe uznanie. Wcale się nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. catrice wygrywa jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam! :)

    Zajrzałam pierwszy raz, ale zostaje na dłużej.

    Color Mania - mam obecnie taki lakier, tzn. inny kolor, nie jestem zachwycona, szczerze gdyby nie to, że naprawdę te lakiery kosztują groszę miałabym czego żałować...

    Co do reszty, nie wiem, nie jestem maniaczką pomalowanych paznokci, lakierów mam mało ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @ ಮಗ್ಡಾಲೀನಾ
    Lakiery w obrębie jednej marki, a nawet jednej linii potrafią się bardzo mocno różnić. Jeden lakier genialny, inny beznadziejny. Dotyczy to chyba wszystkich półek, nie zniechęcaj się od razu do Wibo po jednym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Catrice chyba najlepszy.
    Zapraszam do siebie http://marlanails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)