Paznokcie :: Sensique, Oriental Dream, 259 Moss Temple

Z całej jesienno-zimowej kolekcji lakierów Sensique w pierwszej kolejności sięgnęłam po odcień 259 Moss Temple. To bardzo efektowna zieleń zmieniająca się w zależności od światła – zobaczymy więc odcienie od świerkowego, przez zgniłozielony, aż po rudawy. Na zdjęciach trzy warstwy, dwie kryją dobrze, ale na zdjęciach było jednak widać prześwity. Lakier rozprowadza się bardzo dobrze, schnie w standardowym czasie.

Sensique, Oriental Dream, 259 Moss Temple
Sensique, Oriental Dream, 259 Moss Temple
Sensique, Oriental Dream, 259 Moss Temple



UPDATE: Z Frosting Top Catrice wygląda tak:








24 komentarze:

  1. to też pierwszy lakier z tej kolekcji, po który sięgnęłam :) kolorek cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. @ a.
    Podejrzewam, że wszyscy się na niego rzucili w pierwszej kolejności :-) Hm, ciekawe który następny? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny ten lakier =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje do cienia kemeleona Catrice. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Yasinisi i Hazel Eyed
    Mnie oczarował ;-)


    @ Zzielona
    Kup zanim Ci wykupią hehe ;-)


    @ lusterko-em
    Też mi się tak skojarzył. Udało mi się ostatnio kameleona upolować i dzisiaj miałam oczy pasujące do paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zmatowiony wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zmatowiony wygląda dużo lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj, kusisz dziewczyno z pięknymi paznokciami, strasznie kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się wersja matowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie zmatowiony wygląda o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. koniecznie muszę mieć ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta seria im się bardzo udała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @ simply_a_woman
    Też mi się strasznie podoba. W ogóle ten top Catrice to mój hit w tej chwili :-)


    @ ninnette i Karola
    Robi się niebanalny z tym topem.


    @ messalexa
    Kuszę kuszę, co innego mam robić? ;-)


    @ Ewalucja
    Zdecydowanie jest inny :-)


    @ ejndzel
    :-)


    @ Summerxoxo
    Aż się ludzie przyglądają :-)


    @ Sylwia
    :-D


    @ kamilkamilka
    To łap zanim zniknie :-)


    @ Independent Woman
    Też tak sądzę. Swoją drogą dwa odcienie z letniej kolekcji (256 Sunny Sparkle i 257 Amber Beach) bardzo mi do tych pasują i powinny być moim zdaniem w tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten z catrice jest całkiem ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  15. @ Yasminella
    Z Catrice jest tylko lakier nawierzchniowy, na czwartym zdjęciu jest lakier Sensique właśnie z tym topem.

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham połączenie brązu z zielenią - kupie na 100 % bo od dawna szukałam takiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moss Temple mam od kilku dni na liście do kupienia, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny, muszę go sobie sprawić :) chociaż ja mam często tak, że u kogoś mi się lakier podoba a potem maluje i jest kiszka... no ale spróbuję mimo to!

    OdpowiedzUsuń
  19. @ shindoka
    Widzisz, wyprodukowano go specjalnie dla Ciebie :)


    @ hatsu-hinoiri
    :)


    @ adrianna
    Myślę, że się nie rozczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)