Paznokcie :: Wibo, Express Growth 344 plus efekty specjalne

Wśród nowych lakierów Wibo znalazłam dwa piękne odcienie kremowe: 344 i 346. Ten drugi jeszcze czeka na swoją premierę, ale 344 wypróbowałam od razu i podejrzewam, że to pastelowa oliwkowa zieleń zaskakująco ładnie komponująca się z moim odcieniem skóry będzie jednym z moich ulubionych kolorów w najbliższym czasie.  

Nie mogłam też się powstrzymać przed wypróbowaniem nowych nabytków z Catrice (Frosting Top Coat) i Essence (Special Effect Topper, 01 It's Purplicious). Top Catrice nadaje lakierowi satynowe, lekko niebieskawe wykończenie. Bardzo podoba mi się szczególnie na lakierach metalicznych i perłowych.






13 komentarzy:

  1. Ale śliczna ta oliwka, jednak lepiej jej w błysku moim zdaniem. Bardzo pasuje ci do koloru dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zielony też mam jest rewelacyjny akurat na jesienną aurę:) pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta oliwka :) fajnie wygląda z tym topem z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten oliwkowy w dłoni, ale odłożyłam- muszę naprawić ten błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta oliwka z Wibo!!! Chyba też go kupię bo ostatnio wzięło mnie na takie kolory. Chyba jesień mnie nastraja ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor ma ten lakier, taka prawdziwa oliwka :) szkoda, że przy mojej karnacji pewnie wyglądałabym jak umarlak :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier Wibo - świetny. A ten mroźny top Catrice też daje bardzi ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. @ Sonnaille
    :-) A najładniej wyglądają razem :-)


    @ Ewalucja
    Mnie się podoba w obu wersjach, ta zmatowiona wygląda na żywo dość zaskakująco, zauważyłam, że ludzie się przyglądają temu lakierowi, nawet jakaś dziewczyna zapytała mnie co to za lakier :-)


    @ Monia :)
    Też tak myślę :-)


    @ Summerxoxo
    ;-)


    @ Charmain
    Koniecznie! ;-D


    @ Zzielona
    To bardzo delikatny i uniwersalny kolor, a jednak ma charakterek ;-)


    @ pannajoanna
    Ja mam bardzo bardzo jasną skórę i nie wyglądam z nim jak umarlak, nawet powiedziałabym, że ten lakier lekko ociepla karnację :-)


    @ simply_a_woman
    No nie musi ;-D


    @ kleopatre
    Teraz na każdym lakierze próbuję ten top :-) Właśnie nałożyłam go na Moss Temple Sensique i napatrzeć się nie mogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki, nie widziałam tego koloru a teraz jak tylko znajdę to od razu kupię, bo jest prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @ adrianna
    Nie jest taki wojskowy, to po prostu kolor zielonych oliwek, może trochę jaśniejszy :-)


    @ alice.
    Widziałam go dzisiaj w dwóch Rossmannach, więc na pewno upolujesz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)