Paznokcie :: Celia, Kuracja utwardzająca

Kupiłam niedawno utwardzacz do paznokci Kuracja utwardzająca Celii. Podobno Kuracja: "Przeznaczona do szczególnie miękkich, łamliwych paznokci. Odżywia i utwardza płytkę zapobiegając jej rozwarstwianiu i pękaniu. Zawiera olejek z pestek moreli, D-pantenol i filtr UV. Stanowi warstwę ochronną. Przedłuża trwałość lakieru." Podobno.

Mam bardzo miękkie i łamliwe paznokcie z paskudną skłonnością do rozwarstwiania. Wydawałoby się więc, że powinien to być produkt idealny dla mnie. Niestety po pierwsze stan moich paznokci gwałtownie się pogorszył odkąd zaczęłam używać tego niby utwardzacza – znów zaczęły się rozwarstwiać, są wysuszone i lekko zażółcone (!?!). Po drugie stosowanie tego produktu jako bazy pod lakier wcale nie przedłuża jego trwałości tylko dramatycznie ją skraca. Już po paru godzinach lakier zaczyna odpryskiwać, a nawet schodzić płatami. Wrrrrr. Osiem złotych do kosza. Szkoda, bo ostatnio próbowane przeze mnie "kolorowe" produkty Celii są świetne.


Celia, Kuracja utwardzająca


Macie jakieś sprawdzone bazy pod lakier? Szukam takiej, która zabezpieczy i wzmocni słabe, łamliwe i rozwarstwiające się paznokcie, a przy okazji ułatwi rozprowadzanie kolorowego lakieru i przedłuży jego trwałość. Próbowałam różnych – ostatnio Sally Hansen Diamont Strenght i jakoś nic mi nie pasuje.


Skład: ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, ALCOHOL DENAT, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRITE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, TRIMETHYL PENTANYL DIISOBUTYRATE, ETOCRYLENE, CALCIUM PANTOTHENATE, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL, HYDROLYZED KERATIN, TOCOPHERYL ACETATE, CI 60725, CI 17200.




6 komentarzy:

  1. szkoda, że się nie sprawdziła. ja tez mam z tym problem, wiec Ci niestety nic nie moge zaproponować

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam odżywkę rimmel nail rescue..
    Używałam jej już dawno temu pod lakier i bardzo wzmocniła moje paznokcie..

    chciałam ją nawet ostatnio kupić ale nie mogę jej znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam NailTek Intensive Therapy II, jest to koszt ok. +20zł,dostępna jedynie na allegro. Moje paznokcie byly rozwniez slabe,łamliwe i skłonne to rozdwajania-płytka schodziła mi ogromnymi płatami a teraz mam mocne,twarde paznokcie, naprawde polecam. Stosuje się ją przez okolo 4tyg, po czym po krótkiej przerwie można stosowac od początku. Stosuje się ja bardzo łatwo, nakłada się codziennie po 1 warstwie, po okolo 6 dniach zmywamy wszystko i nakładamy od nowa :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam swego czasu sally hansen teflon tuff, ale jeśli diamond strength Ci nie odpowiada, to kolejny lakier sally hansen też może nie być dobrym pomysłem, w każdym razie u mnie ta baza się sprawdziła, a też mam miekkie i łamliwe paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)