Paznokcie :: Rimmel, Lycra PRO, 500 Peppermint


Pisałałam już kiedyś o tym, że rozczarował mnie lakier Catrice 540 Am I Blue or Green?, chciałam jednak mieć coś o podobnym kolorze. Ostatnio w sklepie mój wzrok przyciągnął odcień 500 Peppermint. Nigdy dotąd nie miałam lakieru Rimmel, nie czytałam też żadnych recenzji, więc nie wiedziałam, czego się spodziewać. Wypróbowałam i jestem zadowolona.

Po pierwsze lakier ma odpowiednią gęstość i łatwo się go rozprowadza. Po drugie, dobrze kryje – spodziewałam się raczej kiepskawego krycia, bo to jednak dość jasny lakier, ale dwie warstwy dają idealny efekt. Ma gruby i płaski pędzelek, ale dość łatwo nim operować. Pokryty top coatem trzymał się bez żadnych odprysków trzy dni, co nie jest u mnie standardem. Do gustu bardzo przypadł mi też odcień – nie za niebieski, nie dający efektu topielicy (mam bardzo jasną skórę i niestety niektóre lakiery wyglądają kiepsko).


Rimmel, Lycra PRO, 500 Peppermint




13 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor śliczny, idealnie będzie komponował się z letnią opalenizną :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie i mój! Spodobał mi się już dawno w Rossmannie, potem widziałam go u burn, teraz u Ciebie i tylko utwierdzam się w przekonaniu, że to dokładnie taką miętka, jakiej chcę i pragnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor, kojarzy mi się z C&G Essence nr 53 You Belong To Me.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest, zastanawiałam się nad nim, a później jak się namyśliłam, już go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze lakierów Rimmel, ale ten jest śliczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny miętusek, też się na niego skusiłam :) Ma jednak trochę za dużo niebieskich tonów...chyba ciężko będzie mi znaleźć odpowiednik mięty z Barry M, która mi się kończy. Ale na lato kolorek jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też nigd nie miałam lakieru z rimmela, ale ten ma świetny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie niebieskie lakiery idealnie nadają się na lato :) Kolor śliczny.

    Otagowałam Cię :)
    http://daysincolours.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor :)

    www.lidzia007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kupić taki sobie, ale w innym kolorze bo ten jest dla mnie zbyt jasny :) Rimmel to dla mnie świetna marka, trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolorek!!!! oj skuszę się na te lakiery, przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)