Paznokcie :: Vipera, lakier z serii High Life, 824

Otrzymałam niedawno do przetestowania trzy lakiery od marki Vipera. Jednym z nich jest lakier numer 824 z serii High Life, z której mam już numery 802 i 814.

824 to klasyczna krwista czerwień. Nie sądziłam, że powiem tak o czerwonym lakierze, ale to chyba najpiękniejszy lakier w mojej kolekcji... Elegancki, wyrazisty, pięknie komponujący się z moją skórą.

Lakier świetnie się nakłada, dzięki dobrej konsystencji i zgrabnemu pędzelkowi, który mógłby być jednak trochę dłuższy, bo boję się, że trudno będzie lakier wydobywać z szerokiego dna, a jestem pewna, że będzie to pierwszy lakier, który zużyję do końca. Daje śliczne wykończenie jelly. Wymaga nałożenia dwóch warstw, ale szybko schnie. Trzyma się już trzeci dzień (z top coatem), nie kusi mnie też, żeby go zmyć i spróbować czegoś innego. Jeszcze się nie napatrzyłam wystarczająco na ten piękny kolor :-).

Jeśli szukacie żywej krwistej czerwieni – polecam!




A już wkrótce kolejne Viperowe recenzje:






5 komentarzy:

  1. rzeeczywiście ładny odcień czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten lakier Jumpy z Vipery tylko taki kolor z braokatek jakby ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny odcień czerwieni, taka strażacka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. I LOVE that color!

    Have a great day!
    - Stephanie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna czerwień :))
    ja przed chwilą zbiłam jumpka, ale jestem złaaaaa grrr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)