Paznokcie :: Vipera High Life 802

Dzisiaj na paznokciach lakier Vipera nr 802 (seria High Life). Jest bardziej zielony niż lakier Rimmel Lycra PRO 500 Peppermint, o którym pisałam jakiś czas temu. Kolor jest bardzo ładny, myślę, że wyglądałby przepięknie na opalonych dłoniach (tylko skąd je wziąć?).

To już mój trzeci lakier Vipery – z poprzednich (814 i 73) jestem bardzo zadowolona, z tego – średnio. Niestety słabo kryje, nawet trzy warstwy nie dają idealnego pokrycia i ciągle widać prześwity. Wynika to chyba z dziwnie niejednolitej konsystencji lakieru – niby jest gładki i kremowy, ale na paznokciu rozkłada się nierównomiernie, jakby miejscami był mniej napigmentowany. Kolejna sprawa to fakt, że po nałożeniu wysuszającego top coatu (Sally Hansen Insta-Dri) lakier się skurczył i wygląda jakby starł się na końcówkach. Czytałam opinię, że top coaty (szczególnie Sally Hansen) tak po prostu robią, ale zdarzyło mi się to z tak niewielką ilością lakierów, że jednak winą obarczyłabym sam lakier – widocznie niektóre, w tym nr 802 Vipery, tak się zachowują po nałożeniu lakieru nawierzchniowego.

Na przetestowanie czeka jeszcze przepiękna krwista czerwień nr 824, którą dostałam od firmy Vipera razem z dwoma innymi produktami do przetestowania.




Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z WYSZUKIWARKI u góry strony lub zajrzyj do KATALOGU.
Bez względu na to, jak dany kosmetyk do mnie trafił, opisuję wrażenia z jego stosowania całkowicie szczerze. Pamiętajcie, że siłą rzeczy są to opinie osobiste, więc subiektywne. Nie mogę zagwarantować, że dany kosmetyk sprawdzi się u kogoś innego. Produkty, które przysłano mi do wypróbowania, oznaczam symbolem ★.

8 komentarzy:

  1. Może to i z winy lakieru. Na moich paznokciach granat z Essence też się tak kurczył :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny :)

    www.lidzia007.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kolorek jest świetny i ładnie wygląda :) Mam takie pytanie, gdzie można kupić ten lakier? Czy tylko na stronie internetowej są dostępne?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek, muszę się zaopatrzyć w nowe lakierki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Axolen, w niektórych centrach handlowych są wyspy Vipery (u mnie w Krakowie taka jest w Galerii Kazimierz).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest świetny! Czaje się na niego od dłuższego czasu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor, sama z chęcią bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny :) wrzuciłabym na niego jeszcze brązowy wzorek z Konada ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)