Paznokcie :: Wibo, Express Growth Nail Polish, 154

Po raz kolejny przekonałam się, że w obrębie jednej linii lakierów zdarzają się kolory o lepszych i gorszych właściwościach. Lakier Wibo Express Growth w kolorze 157 okazał się zupełnym niewypałem, ale jego kolega o numerze 154 jest świetny.
To kolor pomarańczowy, ale bardziej stonowany (na zdjęciu wyszedł dość jaskrawy niestety) niż Essence, C&G, 46 Wake up! czy Lovely, Crystal Strenght, 300. Bardzo dobrze się go nakłada, ma konsystencję w sam raz. Jedna warstwa bardzo dobrze kryje, ale i tak nałożyłam drugą – siła przyzwyczajenia. Dość szybko schnie. Ma ładny połysk i jest tani – około 6 zł chyba (dostępny tylko w drogeriach Rossmann). Czy faktycznie ma deklarowaną "zaawansowaną technologię multi-witaminową [...] wspomagającą wzrost paznokcia" nie wiem i chyba się nie dowiem, bo musiałabym wtedy używać tylko tego lakieru, a jakoś wierność jednemu kolorowi nie leży w mojej naturze...


Wibo, Express Growth Nail Polish, 154




4 komentarze:

  1. Bardzo lubię lakiery wibo, niestety trzeba trafić na dobry lakier, ponieważ ta firma ma to do siebie, że różne kolory jednego rodzaju mogą być różnej jakości. Nie wiem na czym to polega, ale niestety tak jest;/

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie Fooou pisała w komentarzu pod Wibo 157, że lubi lakiery Wibo, ale te z serii Extreme Nails. Mam jeden lakier z tej serii - nr 78 - i jest straszny! Więc to pewnie ta sama historia - każdy lakier innej jakości... Podobnie z Essence - niektóre są po prostu okropne, inne - rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat lakiery z serii Express Growth Wibo bardzo lubię - jeszcze się na nich nie zawiodłam, a mam naprawdę sporo kolorów. Poza tym w przeciwieństwie do Extreme Nails, te z Express Growth szybciej schną i wg są lepszej jakości :)
    bardzo ładny pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie fajny kolorek, ale zbyt duże ryzyko z tymi lakierami z Wibo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)