Paznokcie :: Vipera, Jumpy, 129

Oprócz pudru Face nr 604 i lakieru z serii High Life nr 824 od firmy Vipera dostałam też do przetestowania lakier Jumpy w kolorze 129.

To mój pierwszy lakier Jumpy i muszę przyznać, że idea mini lakierów (ten ma 5,5 ml) bardzo do mnie przemawia. Lakiery mają przecież to do siebie, że po dłuższym czasie gęstnieją, jeśli ich nie zużyjemy w porę, a jak zużyć w porę, skoro na świecie jest tyle kolorów?

Nr 129 to niesamowicie odblaskowy róż. Tak odblaskowy, że trudno go sfotografować. Ma maleńkie drobinki nadające mu, w zależności od światła, niebieskawą lub fioletowawą poświatę. Szczerze mówiąc, nie jest to kolor, który sama bym wybrała, czuję potrzebę stonowania go odrobinę - tu z pomocą przychodzą niezawodne "pękacze" – przezierający spod nich odblaskowy róż przestaje tak bić po oczach.

Lakier ma dość rzadką konsystencję, ale świetnie się rozprowadza. Pędzelek jest wygodny. Żeby w miarę dobrze pokryć paznokcie potrzebne są dwie warstwy lakieru. Niestety już po jednym dniu trochę starł się na końcówkach, a po dwóch zaczął odpryskiwać. Nie sądzę, żeby była to cecha wszystkich lakierów z serii, bo z doświadczenia wiem, że niezależnie jaka firma i tak odcienie różnią się między sobą właściwościami. Chętnie skuszę się na jakieś inne kolory, żeby zrewidować swoją opinię.


Vipera, Jumpy, 129


Fakt, że produkt został dostarczony przez firmę Vipera nie wpływa w żaden sposób na jego ocenę.




6 komentarzy:

  1. a ja lubię takie oczoje*ne kolory :D fajnie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam już lakier Jumpy tylko taki z świecącymi drobinkami i u mnie trzymał się ok. 3-4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam lakier o miętowym odcieniu z tej samej firmy i musiałam malować dwa razy zawsze, ale sam lakier i jego kolor był świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    zostałaś otagowana. :)
    http://czarodzielnica.blogspot.com/2011/06/top-10-award.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Atrevete
    To adekwatne określenie :)

    @ Axolen
    Podejrzewam, że każdy kolor ma inne właściwości, z "dużymi" lakierami Vipery ewidentnie tak jest.

    @ kamilkamilka
    :)

    @ plapart
    One chyba w ogóle są dosyć przejrzyste i bez dwóch warstw ani rusz.

    @ Czarodzielnica
    Dziękuję :). Już brałam udział: http://atqabeauty.blogspot.com/2011/05/tag-top-10.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)