Makijaż :: Różane usta – pomadki i błyszczyki z różanej kolekcji Wibo

Skarżyłam się ostatnio, że z różanej limitowanki Wibo udało mi się upolować jedynie kilka lakierów i błyszczyk. No i zgadnijcie co wpadło w moje ręce w zupełnie innym Rossmannie... Kolejne lakiery, błyszczyki, pomadki, eyelinery i róże... Zaczynam od prezentacji i mini-recenzji błyszczyków i pomadek.



Producent o pomadce: "Błyszczykowa pomadka z ultra lekką formułą i subtelnym różanym aromatem. Nadaje zniewalający połysk i nawilża usta" i o błyszczyku: "Zniewalający różanym aromatem błyszczyk do ust z refleksami. Lekka i przyjemna konsystencja delikatnie nawilża usta, pozostawiając na nich delikatne refleksy mieniące się w blasku słońca. Błyszczyk dostępny w 5 najmodniejszych odcieniach różu."

Opakowania pomadek i błyszczyków z różanej serii prezentują się moim zdaniem gorzej niż opakowania lakierów, głównie z powodu złotych elementów, które wyglądają nieco bazarowo.

Podoba mi się, że opakowanie pomadki jest dość ciężkie i solidniej wykonane niż opakowania pomadek Sensique. Pomadka wygodnie się wykręca, skuwka wchodzi z kliknięciem, więc pomadka nie otworzy się sama w torebce.

Niestety, podobnie jak w przypadku pomadek Sensique, na spodzie opakowania pomadek Wibo nie ma nalepki z numerem odcienia. Umieszczono go na nalepce, będącej jednocześnie plombą. Chyba nie pozostaje nic innego jak nalepkę starannie zdrapać, a pomadkę pod spodem podpisać markerem... Nawet w pomadce za parę złotych wydaje mi się to trochę dziwne.

Błyszczyki łatwo się odkręca dzięki wygodnie wyprofilowanemu opakowaniu. Szczelnie się zakręcają, bez żadnego przeciekania. Aplikator jest standardowy. Trochę rozbawił mnie napis "Różany lip gloss do ust", bo po pierwsze mamy polskie słowo "błyszczyk", więc "lip gloss" trochę zgrzyta, a już dodawnie "do ust" to za dużo dobrego. To jak "hair spray do włosów", albo "nail polish do paznokci" :-).


Zarówno pomadki jak i błyszczyki są, zgodnie z obietnicami producenta, mocno nawilżające. Pomadki mają miękką kremową konsystencję, łatwo rozprowadzają się na ustach. Trwałość pomadek Wibo bliższa jest trwałości błyszczyków niż klasycznych pomadek. Zawierają błyszczące drobinki, co trochę mnie przeraziło, ale na ustach efekt jest bardzo ładny, trochę jakby żelkowy. W błyszczykach drobinki są nieco mniejsze, więc jeśli macie jakąś fobię drobinkową, polecam błyszczyki.

Tym, co wyróżnia pomadki i błyszczyki z różanej kolekcji spośród produktów do ust innych marek, jest niezwykle przyjemny różany smak i zapach – słodki, konfiturowy, poprawiający humor.

Moim zdaniem to naprawdę świetne kosmetyki za niewielkie pieniądze. Pomadka (4,3 g) kosztuje 6,99 zł, błyszczyk (9,5 ml) chyba tyle samo, niestety zgubiłam paragon. Kolekcja dostępna jest jedynie w drogeriach Rossmann.








27 komentarzy:

  1. Fajny efekt i duży plus za smak, tylko nie podobają mi sie opakowania z tej 'różanej' serii Wibo (; .

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne sa te opakowania ! takie slodziutkie ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim rozdaniu można zgarnąć pare rzeczy z tej serii, min błyszczyk 05, a mnie samej podoba się 01, ale w ogóle takiego nie widziałam. Chyba muszę go dla siebie upolować ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowania tej serii są przesłodkie, szczególnie lakierów :) smak i zapach tak bardzo kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory błyszczyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądają te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błyszczyki świetnie się prezentują... Zobaczę jutro u mnie w Rossmanie, czy są :))) bo w Krakowie nie było śladu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza szminka i pierwszy błyszczyk są genialne! oba nr. 01;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemnie wyglądają na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gapiłam się dzisiaj na nie , ale w końcu nic nie kupiłam bo wydawały mi się dosyć nieodpowienie kolorystycznie. A teraz widzę, że w ogóle nie są napigmentowane tylko delikatnie koloryzują.

    OdpowiedzUsuń
  11. hhahaha lip gloss do ust mnie rozwalił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodziewałam się po tych pomadkach przerysowanego, bazarowego efektu fuksjowych ust lalki Barbie. A tu nic bardziej mylnego. Ślicznie wyglądają na ustach, szczególnie Summer Kiss.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają, szczególnie na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba jak błyszczyki 01 i 05 wyglądają na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Błyszczyki na prawdę ładnie się prezentują :)

    U mnie do wygrania kilka błyszczyków:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/07/306-mae-rozdanie-u-lady-flower123.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj złapała mnie ogromna ulewa w mieści i weszłam do Rossmana w sumie bez żadnego konkretnego celu - natknęłam się wtedy na stand z tą limitką. Kusił mnie tusz ze względu na nietypową szczoteczkę, ale to opakowanie jest jak dla mnie odrażające i nie kupiłam go wyłącznie ze względów estetycznych :D żałuję, że nie zwróciłam uwagi na błyszczyki, bo pomarańczowy prezentuje się bardzo ładnie, a teraz go już pewnie nie dorwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie ta szminka wygląda na ustach :). U mnie w Rossmannie wszystkie miały dziabnęte czubki :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Do mnie nie przemawia jakoś ta limitowanka, oglądalam te rzeczy i nic nie wpadło mi jakoś bardzo w oczy

    OdpowiedzUsuń
  19. Błyszczyki są cudne ! Kupiłabym, ale mam tyle błyszczyków, że głowa boli ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. @ sypa
    Opakowania są strasznie nierówne - lakiery fajne, kiczowate, ale nie tandetne, a np. eyelinery okropnie bylejakie.

    @ Ewela
    Mają swój urok :-)

    @ Aktualnaa
    01 jest bardzo ładny :-)

    @ grzee
    Ten różany smak jest super.

    @ Sonnaille i Beauty Wizaz
    Zgadzam się :-)

    @ nastusia
    Widziałam we wtorek w Galerii Krakowskiej.

    @ kokosowa-panna
    Też go lubię.

    @ GoodForYouDP
    :-)

    @ antiii
    Są też fajne w użyciu.

    @ Iwetto i @ Tubbi
    Dają bardzo delikatny efekt, więcej połysku niż koloru.

    @ Kate =)
    :)

    @ craving for beauty
    Hehe, a w kolekcji różanej jest jeszcze eyeliner do oczu :-D.

    @ Sprawdzanka i William Rhinestone
    Dziękuję :-D.

    @ KOSMETASIA, Daria's makeup i lady_flower123
    Naprawdę polecam :-)

    @ opos-w-wannie
    Prawda, tusz nie prezentuje się dobrze. Może gdzieś upolujesz błyszczyk, widzę, że w różnych Rossmannach różne ubytki są :-)

    @ Natalia
    Eh, pewnie ktoś się próbował do nich dostać :-/

    @ Yasminella
    Ale nie musi przecież do wszystkich, inaczej by nie starczyło :-)

    @ FasOla
    Oj, ja też mam dużo, ale przecież jest tyle kolorów na świecie...

    @ Red Lipstick
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczne usta... :)
    Ostatnio kupiłam jakiś błyszczyk z wibo, ale nie sprawdziłam aplikatora. Masakra - plastik z dziurkami, tylko rozmazuje...

    OdpowiedzUsuń
  22. kurczę ja chce do Rossmana :D ale jakoś nie chce mi się wybrać do miasta :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)