Pielęgnacja włosów :: Płukanka octowa z malin Yves Rocher

Nie cierpię octu, na samo brzmienie tego słowa dostaję gęsiej skórki. Nie dam się przekonać do żadnych potraw z octem (wyjątkiem są chyba tylko ogórki konserwowe...), a ocet stosowany w celach kosmetycznych jest dla mnie nie do pomyślenia. Dlatego od octu do płukania włosów Yves Rocher długo trzymałam się z daleka, dopóki ciekawość nie zwyciężyła i nie powąchałam go. Słowo "ocet" nagle gdzieś uleciało i miałam ochotę zawartość butelki po prostu wypić :-).


Yves Rocher, Radiance, Rinsing Vinegar (Płukanka octowa z malin)



Jak zapewnia producent, dzięki zawartemu w płukance certyfikowanemu octowi winnemu z malin o właściwościach wygładzających, zamykających łuski i oczyszczających, włosy mają stać się błyszczące i miękkie. Formuła kosmetyku została przetestowana pod kontrolą dermatologiczną.



Yves Rocher, Radiance, Rinsing Vinegar (Płukanka octowa z malin)



Octem wypełniono zgrabną plastikową butelkę. Zakrętka jest niezwykle wygodna, łatwo ją odkręcić i zakręcić nawet mokrymi palcami.

Ocet ma piękny malinowy kolor, pachnie odurzająco – słodko, a jednocześnie trochę kwaskowo. Szkoda, że zapach nie utrzymuje się na włosach, to mały minus, ale jedyny w tym produkcie. Płyn nakłada się po umyciu włosów przed ostatnim płukaniem, a następnie spłukuje (polecam  ostatnie płukanie zawsze robić letnią lub zimną wodą). Efekt jest oszałamiający – miękkie, jedwabiste włosy o niesamowitym połysku.



Yves Rocher, Radiance, Rinsing Vinegar (Płukanka octowa z malin)



Butelka o pojemności 150 ml kosztuje 24,90 zł, niestety jest to produkt oznaczony tzw. Zielonym punktem, czyli nie obejmują go żadne zniżki. Update 2017: Płukanka nadal jest w ofercie marki. Teraz w innym opakowaniu o pojemności 400 ml.


Skład (INCI): AQUA, ACETUM, PARFUM, PALMITAMIDOPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, PROPYLENE GLYCOL, SALICYLIC ACID, AROMA, CETRIMONIUM CHLORIDE, ALCOHOL, CITRIC ACID, CI 14700, CI 17200, CI 42090.


Podziel się!
Szukasz informacji o innym produkcie? Skorzystaj z WYSZUKIWARKI u góry strony lub zajrzyj do KATALOGU.
Bez względu na to, jak dany kosmetyk do mnie trafił, opisuję wrażenia z jego stosowania całkowicie szczerze. Pamiętajcie, że siłą rzeczy są to opinie osobiste, więc subiektywne. Nie mogę zagwarantować, że dany kosmetyk sprawdzi się u kogoś innego. Produkty, które przysłano mi do wypróbowania, oznaczam symbolem ★.

16 komentarzy:

  1. Mam i jakoś zmęczyć nie mogę XD A zapach śliczny, efektów nie widzę. Może dlatego, że moje włosy są już lśniaće i bardziej nie mogą o.O?

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Iwetto
    Moje włosy są bardzo błyszczące, ale po occie YR są takie miękkie i gładkie jak u małego dziecka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. interesujący projekt. a normalny malinowy ocet jest wyśmienitym składnikiem dressingów do sałatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zanałam tego zupełnie, ale zachęciałaś mnie do spróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby mi się taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego o nim czytałam, w końcu się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wole takie domowe plukanki do wlskow ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe. Szkoda, że nie obejmują go promocje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ta cena nawet nie jest taka straszna, skoro działanie widać gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś oTAGowana :)
    http://vexgirl.blogspot.com/2011/07/tag-makeup-blogger-award-oraz-3-rzeczy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. nominowałam Cię do TAGu "The Make Up Blogger Award"

    http://wchwililuzu.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award-trzy-rzeczy.html

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zostalas otagowana;)
    http://shpcdream.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html#more

    plukanka fajna- szkoda, ze u mnie nie mam jej jak zdobyc:[

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Imroved Before 30
    Nie cierpię octu, naprawdę, winegret dla mnie tylko z sokiem z cytryny :-D.

    @ smoky evening eyes
    Polecam

    @ Red Lipstick
    ;)

    @ Anonyme
    Jest naprawdę fajny!

    @ Ewela
    Czyli jakie?

    @ cammie
    No niestety, z drugiej strony to nie majątek w sumie.

    @ opos-w-wannie
    Zasłuzył na uwielbienie :-)

    @ a.
    No nie jest :-)

    @ vexgirl i jamapi
    Dzięki :-)

    @ Paula
    :-)

    @ Shopaholic dream
    Dzięki :-)

    YR prowadzi też sprzedaż wysyłkową, zobacz na ich stronie.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna plukanka :) ja robie tez wlasna dodajac octu jablkowego i mydlnicy, ale mi zapch nie przeszkadza... robie tez tonic z octu. Fajany blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój kometarz :)